Лінкбілдинг (link building) – нарощування посилальної маси для сайту

Щоб залучити на сайт користувачів, перш за все про нього повинні знати пошукові системи. Але однієї присутності сайту в мережі недостатньо. Він повинен бути авторитетним в очах пошукових систем. Лінкбілдинг – це послуга, яка за рахунок нарощування посилальної маси підвищує авторитет сайту. Простими словами – це робота над іміджем сайту в мережі.

Методи лінкбілдингу та їх особливості

Правильний лінкбілдинг – це стратегія побудови посилального профілю, яка охоплює відразу кілька напрямків.

Аутріч

Проводиться фахівцем вручну: спочатку він шукає найбільш релевантні майданчики, потім зв’язується з власниками і домовляється про розміщення посилань (беклінків). При цьому посилання інтегрується в уже існуючі статті. Тому фахівець вибирає найбільш якісні тематичні ресурси з високими показниками довіри і трафіку. Розміщення посилання на вже проіндексованій сторінці і з хорошою репутацією у Google сприймається пошуковою системою природно і лояльно.

Головні переваги підходу – висока якість посилань і швидкий ефект.

Крауд-маркетинг

Головним джерелом беклінків стають релевантні вашій ніші форуми, коментарі та відгуки. Важлива особливість такого методу – створення максимально природного інформаційного фону навколо вашого товару, послуги або бренду.

Перевага – при грамотному підході підвищує впізнаваність і приводить цільову аудиторію.

Сабміт посилання

Це ручне розміщення беклінків на відкритих інформаційних ресурсах з високим Domain Rating (DR): каталогах, довідниках, відгуках, картах, дошках оголошень. Сайти з DR 70-90 вважаються надійними і впливовими в очах пошукових систем. А значить і посилання, розміщене на такому ресурсі, буде викликати довіру і прискорювати ефект SEO просування.

Перевага посилань-сабмітів – допомагають прискорити зростання рейтингу домену.

Citations

Цитування компанії або citations – це згадка про неї на локальних бізнес-майданчиках (це може бути Google Maps для бізнесів з адресою, Yelp для американського ринку, TripAdvisor для сфери туризму тощо). Тут зазвичай вказується назва, адреса, номер телефону.

Переваги цитування – підвищення довіри Google і користь для локального SEO.

Дроп-домени

Серед корисних для лінкбілдингу сайтів можуть бути дроп-домени – ресурси з вичерпаним терміном оплати. На такому домені може знаходитися успішний в очах пошукової системи сайт. За допомогою сервісу Spamzilla ми знаходимо потенційно підходящі під цілі проекту дроп-домени, перевіряємо їх за допомогою вебархіву на якість і релевантність контенту. І якщо дроп-домен виявляється підходящим, відновлюємо архів на нашому хостингу. Після успішної індексації та відновлення показників якості використовуємо ресурс для цілей проекту: проставляємо посилання або робимо редирект на сайт клієнта.

Переваги методу – допомагає прискорити просування як нового сайту на старті, так і старого ресурсу з недостатнім трафіком.

З якою метою варто замовити лінкбілдинг і які завдання вирішує послуга

Лінкбілдинг – це важливий етап стратегії просування, мета якого – поліпшити репутацію сайту в пошукових системах. Послуга є ключем до зростання позицій у пошуковій видачі, оскільки Google схильний рекомендувати користувачам ті сайти, яким довіряє сам. Результати лінкбілдингу:

  • довгострокове формування якісного посилального профілю;
  • поліпшення видимості в пошуку;
  • залучення трафіку як з донорських майданчиків, так і з результатів пошуку за рахунок зрослих позицій.

Linkbuilding – необхідний елемент комплексного SEO просування сайту. При цьому збільшувати посилальну масу сайту важливо після усунення технічних помилок і підготовки якісного контенту.

Важливість аналізу посилальної маси в тематиці для просування сайту

Для будь-якого етапу комплексного просування важливо розуміти ситуацію на ринку: яка стратегія у конкурентів, які донори надійні, які потреби і очікування у ваших потенційних клієнтів.

В рамках аналізу посилальної маси збираються дані про кількість і якість посилань, які ведуть на ваш сайт і ресурси конкурентів, виявляються шкідливі посилання, розробляються рекомендації для подальшої роботи.

Такий аналіз необхідний як для компаній, які тільки починають шлях розкрутки, так і для тих, хто змінив SEO підрядника. Необхідна така робота і в процесі тривалого просування. Наприклад, якщо відвідуваність сайту-донора впала, на ньому стало багато нав’язливої реклами або він взагалі закрився – розміщене там посилання перестане вважатися авторитетним. Щоб стан поточного посилального профілю залишався на високому рівні, важливо регулярно проводити моніторинг і оновлення посилань: видаляти неякісні і замінювати застарілі більш релевантними.

Етапи комплексного лінкбілдингу

Розробка стратегії нарощування посилальної маси

Беручи новий проект в роботу, ми аналізуємо нішу, конкурентів, поточний стан посилального профілю. Особливу увагу приділяємо узгодженню цілей просування і його географії. На основі отриманої інформації формується стратегія лінкбілдингу, а також розуміння, які посилання потрібні, яким повинен бути їх обсяг і темпи розміщення.

Підбір та оцінка донорів

Якість донорів безпосередньо впливає на ефективність лінкбілдингу. Ми вивчаємо релевантність веб-сайтів тематиці клієнта, їх авторитетність і трафік, якість текстів, дотримання правил пошукових систем, баланс вхідних і вихідних посилань, знайомимося з політикою конфіденційності, щоб переконатися в прозорості співпраці. На цьому етапі формується список надійних для вашого проекту ресурсів.

Договір з власниками ресурсів на розміщення посилань

Сформувавши список відповідних сайтів-донорів, ми зв’язуємося з їх адміністраторами, власниками або іншими відповідальними особами. На цьому етапі обговорюються і узгоджуються умови публікації матеріалів з нашими посиланнями. Потім готуються необхідні матеріали: тексти, зображення, анкори для посилань. Контент передається на публікацію.

Перевірка коректності посилань

І хоч публікація готового контенту з анкорами – це вже завдання фахівців з боку сайтів-донорів, ми завжди перевіряємо коректність її виконання. Для просування сайту посиланнями важлива якість і коректність їх розміщення. А саме: тематичний контент, коректність анкора, відсутність технічних помилок на сторінці, використання відповідної візуалізації (якщо вона необхідна).

Формування звітності

Звіт в лінкбілдингу – це не просто фінальна точка. Це важливий інструмент нашої взаємодії з клієнтом і аналізу результатів. Звіт відображає домен майданчика, URL сторінки, дату публікації, тип посилання, використовуваний анкор. Надалі він допомагає нам прискорити перевірку посилань, порівнювати різні періоди, виявляти слабкі і сильні місця стратегії.

Як вибирається сайт-донор для лінкбілдингу

Надійні сайти-донори – запорука якісного посилального просування. Тому перш ніж домовлятися про розміщення зворотних посилань на ваш сайт, ми перевіряємо кожен веб-ресурс за такими пунктами:

  1. Відповідність тематиці. Якщо ви продаєте айфони, є сенс залучати аудиторію з оглядів електроніки. Якщо ви навчаєте людей англійської – ваші клієнти можуть бути на тревел-блогах, сервісах пошуку квитків тощо. Важливо розміщуватися там, де кліки по ваших посиланнях будуть максимально природними.
  2. Авторитет і довіра. Google формує ставлення до вашого сайту за принципом «скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти». Тому, перш ніж налагоджувати відносини з веб-ресурсом, ми перевіряємо його трафік, авторитетність домену, Trust Flow, Citation Flow та інші параметри.
  3. Активність аудиторії. Для просування вашого бренду нам важлива реальна аудиторія. Тому ми перевіряємо ресурс на його життєздатність, частоту оновлення статей, наявність соцмереж, коментарів читачів.
  4. Заспамленість. Кількість посилань, опублікованих на ресурсі, теж має значення. Їх не повинно бути занадто багато. А ті, що є, повинні вести на релевантні веб-сайти. Робота з переспамленими ресурсами може тільки нашкодити, тому ми відразу виключаємо їх наявність.

Такий підхід допомагає поступово домогтися прихильності з боку Google і поступово, але впевнено підняти позиції сайту в пошуковій видачі.

Які інструменти використовують в Link Building

Лінкбілдери працюють з великою кількістю програм і додатків. Наприклад, Ahrefs і Semrush використовуються для аналізу посилальної маси сайту і конкурентів. Majestic і Serpstat допомагають відстежити ранжування та інші метрики. Для роботи в напрямку аутріч використовують цілий ряд інструментів, серед яких Hunter.io, Snov.io BuzzStream, NinjaOutreach тощо. Для роботи з дроп-доменами використовуються Spamzilla і Web.archive. Також фахівцям подобаються такі сервіси, як Google Search Console, Google Disavow Tool, Google Search Operators.

Важливість просування сайту посиланнями: кому потрібен лінкбілдинг

Послуги лінкбілдингу актуальні для будь-якого проекту, якому важливо потрапити в топ пошукової видачі. Особливо необхідна послуга просування посиланнями в нішах з високою конкуренцією, де однієї внутрішньої оптимізації недостатньо, щоб випередити інших гравців ринку.

Комплексний підхід до SEO просування завжди передбачає роботу з посилальним профілем. Вона важлива одночасно і для залучення цільової аудиторії, і для формування позитивного іміджу перед пошуковими системами.

Крім того, у кожного проекту можуть бути свої цілі. Лінкбілдинг допоможе молодим сайтам швидше вийти з «пісочниці», інтернет-магазинам – збільшити продажі, а локальному бізнесу – опинитися на виду у клієнтів. Завдяки лінкбілдингу можна підвищити впізнаваність бренду і сформувати його імідж в ніші.

Яка вартість лінкбілдингу

Доступний Linkbuilding для вашого бізнесу

Вартість робіт з нарощування посилальної маси залежить від комплексу факторів. Має значення масштаб і складність проекту, кількість і рівень конкурентів у ніші, цілі клієнта і особливість його діяльності.

Також впливає майбутній обсяг робіт. У тому числі, де і за якою ціною необхідно буде купити посилання на сайт.

Точну вартість ми сформуємо після аналізу вашого проекту.

Розрахунок включає
check_circleСтворення якісного контенту
check_circleПошук донорів для розміщення
check_circleРобота з розміщення посилань
check_circleАналіз посилального профілю та результатів
Замовити лінкбілдинг під ключ можна за ціною від
20000 грн

Нам довіряють:

FAQ: часто задавані питання

Залишились питання? Пишіть нам, ми відповідаємо впродовж 30 хвилин!

Підтримка високої якості зовнішніх посилань навіть при їх великій кількості – важлива умова успішного лінкбілдингу. Робота з авторитетними сайтами-донорами, корисність розміщених текстів і їх релевантність інтересам користувачів – все це підсилює довіру пошукових систем, а значить і підвищує позиції сайту.

На ціну просування сайту за допомогою посилань впливає складність проекту, конкурентність на ринку, поточний стан ресурсу (індексація сторінок, наявність технічних помилок, якість текстів тощо). Також має значення кількість, якість і вартість посилань.

Найбільш ефективна комплексна робота за такими напрямками, як аутріч, крауд-маркетинг, розміщення сабміт-посилань і цитування.

Для цього необхідно постійно аналізувати опубліковані беклінки і авторитетність інших сайтів, вчасно видаляти неякісні посилання і вибирати для співпраці ресурси з хорошою репутацією.

Цей етап необхідний для виявлення можливих спамних і токсичних беклінків, також він допомагає визначити, які посилання найбільш ефективні, і скоригувати стратегію просування.

Це один з найефективніших інструментів формування позитивного іміджу. Такі посилання публікуються добровільно іншими ресурсами. Найчастіше вони приносять найякісніший природний трафік.

Найголовніше – не купувати посилання на низькоякісних майданчиках і не пускати процес на самоплив. Лінкбілдинг передбачає роботу з великими обсягами даних, тому важливо замовити послугу у надійній компанії з відповідними знаннями та досвідом.

Для цього необхідно постійно аналізувати опубліковані беклінки і авторитетність інших сайтів, вчасно видаляти неякісні посилання і вибирати для співпраці ресурси з хорошою репутацією.